کلمة المفتاح تعمیم نام تجاری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
3.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ عباسیان، فرزانه ؛
مجلة:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»تابستان 1386 - شماره 25 (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریبرداشت از نام تجاریکارکرد نام تجاریتعمیم نام تجاریمصرفمصرفکنندگانکارکرد