کلمة المفتاح تلفن بانک / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صداقت رستمی، محمدجعفر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1398 - شماره 12 (جلد دوم ) (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکهمراه بانکاینترنت بانکخودپردازتلفنبانک
-
2.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ بهرامی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : زارع علمی، حمزه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1394 - شماره 21 (8 صفحة - من 61 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تلفن بانکدستگاه خودپردازهمراه بانکاینترنت بانکدستگاه پایانه فروش
-
3.
مؤلف : هاشمیان، مژده ؛ عیسایی، محمد تقی ؛ میکائیلی، فتاح ؛ طباطبائی، محسن ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتلفن بانکپذیرش فناوریموبایل بانککارت بانکاینترنت بانک
-
4.
مؤلف : موغلی، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتلفن بانکدستگاه خودپردازمدل پذیرش تکنولوژیپایانه فروش
-
5.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ مرتضوی، سعید ؛ راحتی، تکتم ؛
مجلة:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»پاییز 1384 - شماره 19 (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بانکیعابر بانکسپه کارتتلفن بانکمشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)