کلمة المفتاح خدمات کتابخانه / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نجفقلی نژاد، اعظم ؛ مؤلف : شاکری، صدیقه ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیکتابخانههای مرکزیکووید-19خدمات کتابخانهخدمات غیرحضوری
-
2.
مؤلف : کرمی پاامامی، ثریا ؛ صیفوری، ویدا ؛ كاتب مسؤول : مرادی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1401، سال پنجاه و ششم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:خدمات کتابخانهکتابخانه های دانشگاهیتجاریسازیگراندد تئوری
-
3.
كاتب مسؤول : فیض آبادی، منصوره ؛ مؤلف : وزیری، اسماعیل ؛ حسینی، سیدعلی ؛ اکبرفهیمی، نازیلا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1400 - شماره 95 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 140 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیمعلولانخدمات کتابخانهمنابع و خدماتکتابخانهاطلاعاتکتابتجهیزاتخدماتشاخصالزامات
-
4.
مؤلف : تاجر، پگاه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 ، B (Azad University/ISC (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتخدمات کتابخانهرضایت مندیلایب کوالانتظارات کاربرانکتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشتکتابخانهابزار لایب کوالکاربرانمدل لایب کوال
-
5.
مؤلف : نجفقلی نژاد، اعظم ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1398 - شماره 45 ، B (Azad University/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه ملی ایرانخدمات اطلاعرسانیمیزهای خدمتخدمات کتابخانه
-
6.
مؤلف : قاسمی میرزایی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : موسی خانی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 ، A (Azad University (12 صفحة - من 13 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خدمات کتابخانهکیفیت ادراک شدهتوسعه شغلیآگاهی از برندارزش ویژه برندشهرت دانشگاهمحیط عاطفیوفاداری به برند دانشگاهزندگی دانشجویی(رفاهی)
-
7.
مؤلف : فلاح کرد آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1396 - شماره 19 (10 صفحة - من 97 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ﺧﺪﻣﺎت ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽﻣﺪﯾﺮانﮐﺘﺎﺑﺪاران
-
8.
مؤلف : صدیقی، زینب ؛ زارعی، عیسی ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1396، سال هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 218 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دیجیتالنابینایانخدمات کتابخانهکتابخانه های دیجیتال نابینایان و کم بینایان
-
9.
ناقد : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»تابستان 1395 - شماره 10 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریفناوری اطلاعاتخدمات کتابخانهنقد و بررسی کتابفناوری کتابخانه ایطراحی سیستمیبرنامه ریزی نظام مند
-
10.
مؤلف : مسلمی، معصومه ؛ ضیایی، ثریا ؛ شریف مقدم، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1395، سال ششم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 262 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:کاربرانخدمات کتابخانهرضایت مندیخدمات الکترونیکیکتابخانه های عمومی و استان آذربایجان غربی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)