کلمة المفتاح دانشآموزان نابینا / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ مجاور، شیزین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، دکتر سوگند ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیاضطراب اجتماعیدانش آموزان نابیناتنظیم شناختی هیجان
-
2.
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر، حرمت خود و پایگاه مهارگری دانش آموزان نابینا 12 الی 15 ساله
مؤلف : نظری، زهرا ؛ مطهری، فرزانه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (11 صفحة - من 2540 إلی 2550 )
الکلمات المفتاحية:حرمت خودمهارت های اجتماعیدانش آموزان نابیناپایگاه مهارگری
-
3.
كاتب مسؤول : هومن، فرزانه ؛ مؤلف : مروی نوغانی، فرزانه سادات ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1401- شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 288 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت درمانیمثبتاندیشیدانشآموزان نابیناخودناتوان سازیجهتگیری منفی به مشکل
-
4.
مؤلف : محمدخانی، رقیه ؛ كاتب مسؤول : زارعی، حیدر علی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1401 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 131 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رویکردهای یادگیریاهمالکاری تحصیلیدانشآموزان نابینا.
-
5.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم شناختی هیجانیقصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوری
-
6.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
7.
مؤلف : سارایی، نازنین ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»آذر 1400 - شماره 42 (7 صفحة - من 264 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمعلمانمدارسنابینایانخط بریلدانشآموزاندانشآموزان نابینامشکلات
-
8.
مؤلف : شکیب نیا، اعظم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان نابیناتحرک و جهت یابی
-
9.
مؤلف : کمالی، نوشین ؛ عاشوری، محمد ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیدانشآموزان نابیناجهتیابی و حرکت
-
10.
مؤلف : مشجری صنعتی، محدثه ؛ حمیدی، فریده ؛ افروز، غلامعلی ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1397، دوره نهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 5 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریخودپنداره ریاضیدانش آموزان نابینا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)