کلمة المفتاح دانش درباره مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ طاهرپرور، نسترن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریجریانهای دانش مشتریانمشتریدانشعملکردمشـتریبانکمشتریاندانش دربارة مشتریاطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : محمدزاده، فرهادد ؛ مؤلف : تربتی، احسان ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : صدیقه طاهرزاده موسویان، سیده ؛ مؤلف : بیگدلی، زاهد ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 211 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتریمدیریت اطلاعات شخصیدانشمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیدانشجویانکاغذیمدیریت اطلاعات شخصی کاغذی
-
4.
كاتب مسؤول : شهبازی، مهری ؛ مؤلف : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 205 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- د (1 مقالة)