کلمة المفتاح درگیرسازی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : هادی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 19 (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیچت بات هادرگیرسازی مشتریسیستم های پیشنهاددهندهواقعیت افزوده و مجازیمشتریمشتریانچتکاربرانسیستمهوش مصنوعیکاربردرضایت
-
2.
كاتب مسؤول : موسوی، سیدامیرمحسن ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 397 إلی 418 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبتجربه مشتریبازیوارسازیدرگیرسازی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت و حسابداری در هزاره سوم 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)