کلمة المفتاح راهبردهای بازاریابی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ فتایی، پریسا ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 277 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازاریابیبازاریابی تامین مالیتامین مالی کارآفرینانهمرحله رشد کسب وکاربازاریابیبازارشناساییسرمایهاطلاعاتراهبردهای بازاریابی
-
12.
مجلة:تدبیر»فروردین 1388 - شماره 203 (2 صفحة - من 94 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیرانارزشکتابراهبردهای بازاریابی
-
13.
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ عرفان منش، محمد امین ؛
مجلة:اطلاع شناسی»زمستان 1387 - شماره 22 ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاقتصاد اطلاعاتکتابخانههاراهبردهای بازاریابیفرهنگ بازاریابیکتابخانهبازارکتابدارانکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیکاربرانمشتریمدیران
-
14.
مترجم : حاجی عزیزی، نادیا ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1387- شماره 52 ISC (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانخدمات اطلاعاتیکتابخانههادانشگاههاراهبردهای بازاریابی
-
15.
مؤلف : احسانی، محمد ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»پاییز 1383 - شماره 44 ISC (44 صفحة - من 77 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبازاربازاریابیاطلاعاتتوسعهتوسعه گردشگریبازاریابی گردشگریراهبردهای بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)