کلمة المفتاح راهبردهای بازاریابی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حبیب پور، آرزو ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 257 إلی 273 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای بازاریابیبازی وارسازینظریه های انگیزشیگیمیفیکشننظریه های بازی
-
2.
مؤلف : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حاجیها، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:توسعه کشاورزیبرندراهبردهای بازاریابیبازاریابی سبزبرندسازی محصولات سبز
-
3.
مؤلف : پویان مهرا، لیلا ؛ وظیفه، زهرا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1402 - شماره 4 (13 صفحة - من 113 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شهرستان زابلراهبردهای بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعیمحصولت دوخت های سنتی خامه دوزیراهبردهای بازاریابیمحصولاتشبکههای اجتماعیسنتی
-
4.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیترفندهای بازاریابی
-
5.
مؤلف : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 185 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیتوسعه منابع انسانیبازار یابیراهبردهای بازاریابیکارکنانبازارموفقیتسازمان
-
6.
مؤلف : دهقان، مائده ؛ رجب پور، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : احمدی، حیدر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماناستراتژی بازاریابیسیاستهای مدیریت منابع انسانیشرکتهای کوچک و متوسطمدیرانبازارکارکنانراهبردهای بازاریابیراهبرد بازاریابی
-
7.
كاتب مسؤول : نجارزاده، محمد ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ عین علی، محسن ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:کروناکوید 19صنعت گردشگری و هتلداریراهبردهای بازاریابی
-
8.
مؤلف : زرگر، ابوالحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیبازاراطلاعاتمشتریسازمانبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریان
-
9.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
10.
مؤلف : سالاری، مسعود ؛ غفاری، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 4382 إلی 4396 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیعملکرد شرکتراهبردهای بازاریابیجهت گیری بازارقدرت سازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)