کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه