کلمة المفتاح رضايتمندی گردشگران / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : سنایی مقدم، سروش ؛ مؤلف : رحمانی، بیژن ؛ مرید سادات، پگاه ؛ طاهری، نبی الله ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییرضایتمندیمعادلات ساختاریاستان کهگیلویه و بویراحمدگردشگریروستاییرضایتمندی گردشگرانرضایت
-
22.
كاتب مسؤول : فتاحی، احدالله ؛ مؤلف : گودرزی، صدرالله ؛ عامری فرد، زهرا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1399 - شماره 42 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانو-سروکوالهتل های سه ستارهرضایتمندی گردشگرانکیفیت خدماتشهر شیراز
-
23.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : جلالیان، سیداسحاق ؛ عابدی، فرزانه ؛ نصیری هند خاله، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»زمستان 1399، دوره پنجاه و دوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1217 إلی 1233 )
الکلمات المفتاحية:ریسک درکشدهرضایتمندی گردشگردانش جغرافیایی گردشگرسواد جغرافیایی راهنمایی تورگردشگریاطلاعاتجغرافیاییراهنمای توررضایتمندی گردشگران
-
24.
كاتب مسؤول : رجايی مستعلی بیگلو، سعید ؛ مؤلف : نعمت زاده، الهامه ؛ قاسمی، مسلم ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریسرعینجاذبه های گردشگریوفاداری گردشگرانرضایت مندی گردشگران
-
25.
مؤلف : داودی، منیره ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 748 إلی 761 )
الکلمات المفتاحية: كيفيت خدمات رضايتمندي گردشگران كانو و سركوآلگردشگري شهري
-
26.
كاتب مسؤول : حنایی، تکتم ؛ مؤلف : سعیدی مفرد، ساناز ؛ ارمز، احسان ؛ عابدی، شیما ؛
مجلة:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»تابستان 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی گردشگرانجاذبههاآشنایی با محیطرمز گذاری و پردازش مسیرمسیریابیگردشگرانرضایتمندی گردشگرانرضایتفرآیند مسیریابی
-
27.
مؤلف : سلیمان فلاح، ندا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 61 (جلد دوم) (7 صفحة - من 28 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی گردشگراننیازمندی های فردیگردشگرانرضایترضایت مشتری
-
28.
مؤلف : حقی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، احسان ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:بوشهرگردشگری شهریشهرهای ساحلیرضایتمندی گردشگرانشاخصهای گردشگری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (7 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)