کلمة المفتاح عجین شدن با برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛ مؤلف : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 276 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندمسئولیت اجتماعی سازمانیعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسر
-
2.
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانعجین شدن مشتریارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
مؤلف : قاسمیان صاحبی، علی ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیوفاداری برندعجین شدن با برندجامعه برند آنلاینجامعه برند آنلاینعجین شدن با برندوفاداری برندشبکه اجتماعیمشـتریبرنـدمشتریبرنــدبـابــااجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)