کلمة المفتاح عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مهندسی مدیریت نوین 1 |