کلمة المفتاح عوامل موثر بر رضایت مشتری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
مؤلف : قاسمی، اسوه ؛ ملکمی، افسانه ؛ مومنی، ماندان ؛ بابازاده، امیررضا ؛
مجلة:ميراث و گردشگری»بهار 1396، سال دوم - شماره 5 (26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالرضایت مشتریمراکز تفریحی و گردشگریمشتریمشتریانرضایت مشتریانعوامل موثر بر رضایت مشتری
-
3.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ مردانی، اکبر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (10 صفحة - من 11 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:AHPرضایت مشتریصنعت خودرو سازیروش سسلسله مراتبیایران خودرو دیزلخودروعوامل موثر بر رضایت مشتریایران
-
4.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
5.
مؤلف : محمدنژاد شورکایی، مجتبی ؛ جشنی آرانی، مجتبی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 141 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپایان نامهفرا تحلیلفرا مطالعهفرا روشعوامل موثر بر رضایت مشتریروششناسیروش تحقیقمدیریت
-
6.
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (7 صفحة - من 195 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریرضامدیریتپایاننامۀ کارشناسیارشدکارکنان
-
7.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصغرپورفاز، علی رضا ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1382 - شماره 7 و 8 ISC (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصمیمگیری چندمعیارهخدمات فروش و تحویلخدمات پس از فروشفرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتری
-
8.
مؤلف : جمشیدیان، مهدی ؛ نوری، ابراهیم ؛
مجلة:دانش و توسعه»نیمه اول و دوم سال 1377 - شماره 8 و 9 ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمشتریمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریبازاریابی