کلمة المفتاح فضای رسانهای ایران / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفضای رسانهای ایرانمحصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیرسانهایاطلاعاتمدل
-
2.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1401- شماره 91 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 219 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمحصولات فرهنگینظریهپردازی دادهبنیادفضای رسانهای ایرانمدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیفرهنگیمدلرسانهایبرازشپژوهشتولیداقتصاد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات فرهنگ - ارتباطات 1 |
مجلة رسانه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)