کلمة المفتاح فلسفه بازاریابی اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مهدیه، امید ؛ مؤلف : کریمی، شعیب ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 3 ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:عملکردفلسفه بازاریابی اجتماعیفلسفه بازاریابیفلسفه تولیدفلسفه محصولفلسفه فروش
-
2.
مؤلف : خانی جزنی، جمال ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1379 - شماره 49 ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد اسلامیمدیریت بازاریابیفلسفه بازاریابی اجتماعینظام سرمایه داری