کلمة المفتاح فلسفه بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری، فاطمه ؛ دستی رحمت آبادی، محمدمهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (12 صفحة - من 161 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:مفهوم بازاریابی فلسفه بازاریابی رویکرد فلسفه بازاریابی
-
2.
مؤلف : کشاورز، لقمان ؛ رضایی صوفی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1399 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچهفلسفه بازاریابیهوش رقابتیفدراسیون ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : مهدیه، امید ؛ مؤلف : کریمی، شعیب ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 3 ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:عملکردفلسفه بازاریابی اجتماعیفلسفه بازاریابیفلسفه تولیدفلسفه محصولفلسفه فروش