کلمة المفتاح قوانین تبلیغات / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حبیبالهی، مجتبی ؛ شاکرینژاد، محسن ؛ حاتمی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سیدبشیر ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1401 - شماره 109 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 59 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کودکانتبلیغات تلویزیونیحقوق رسانهای کودکانحقوق مخاطبقوانین تبلیغات
-
2.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ
-
3.
مؤلف : رسولی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1389 - شماره 19 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 29 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:حقوق زنان و کودکانت تجاریموازین پخش و انتشارقوانین و مقررات تبلیغات تجاریرقابت سالمتبلیغاتآگهیقوانینتبلیغات تجاریکودکان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة پژوهش های ارتباطی 1 |
مجلة مطالعات فرهنگی و ارتباطات 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)