کلمة المفتاح محیط خرد / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نیکخواه لنگرودی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیمحیط خردمحیط کلانعوامل موثرپنل دلفیبازاربازاریابیمحیطمدیراناجتماعدلفیمشتریانبـا
-
2.
كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛ مؤلف : ضیايی، محمود ؛ محمودزاده، سید مجتبی ؛ فکری زاد، نازنین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیمحیط خردمحیط کلانافراد دارای معلولیت جسمی حرکتیگردشگری دسترسپذیر
-
3.
مؤلف : شکوهی، حسین ؛ خیرگو، منصور ؛ لطفی، محمد ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 168 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریمحیط سازمانیمحیط خردمحیط کلانتوسعه فناوری اطلاعات
-
4.
مؤلف : قاسمی، بهروز ؛ چتری، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (19 صفحة - من 147 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفتاستراتژیتهدیدمدیریت استراتژیکفرصتمحیط خرد
-
5.
مؤلف : چتری، حمید رضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»زمستان 1387 - شماره 5 ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفتاستراتژیتهدیدمدیریت استراتژیکفرصتمحیط خردنفتصنعتفرصتهاانرژیمشتریاننفت و گاز