کلمة المفتاح مدل تحلیل اهمیت ، عملکرد / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : موبد، میترا ؛ مؤلف : نادی زاده اردکانی، علی ؛ شاکر اردکانی، پریسا ؛
مجلة:مدیریت و چشم انداز آموزش»بهار 1402 - شماره 15 ISC (21 صفحة - من 71 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالارزیابی کیفیتمدل تحلیل اهمیت-عملکردخوابگاه دانشگاه
-
2.
كاتب مسؤول : یاسینی، علی ؛ مؤلف : پناه، امین ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»بهار و تابستان 1398، سال هشتم - شماره 1 ISC (37 صفحة - من 289 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:تضمین کیفیتآموزش منابع انسانیمدل تحلیل اهمیت ـ عملکرد.آموزشکیفیتمؤلفههایکیفیت آموزشعملکردIPA
-
3.
مؤلف : صادقی، سیامک ؛ درانی، کمال ؛ کرمدوست، نوروزعلی ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1397 - شماره 21 ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه بوعلی سیناکیفیت فعالیت های آموزشیمدل تحلیل اهمیت عملکرد
-
4.
ارزیابی کیفیت خدمات پرستاری با رویکرد تلفیقی IPA و QFD فازی؛ (مورد مطالعه: بیمارستان شهید صدوقی یزد)
مؤلف : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ سامیه زرگر، اعظم ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1394، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سروکوالمدل گسترش عملکرد کیفیتکیفیت خدمات پرستاریمدل تحلیل اهمیت - عملکرد
-
5.
مؤلف : ابراهیمزاده پزشکی، رضا ؛ بخشی، مرضیه ؛ مروتی شریفآبادی، علی ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»زمستان 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 119 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیت خدماتسروکوالQFDمدل تحلیل اهمیت - عملکردپاره تو
-
6.
مؤلف : محمد هادی، فریبرز ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1390 - شماره 6 ISC (22 صفحة - من 32 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیآموزش منابع انسانیرویکرد کیفیت خدماتمدل تحلیل-اهمیت عملکرد
-
7.
مؤلف : فریبرز محمد هادی ؛ فتحی واجارگاه، دکتر کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، دکتر محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 6 ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتضمین کیفیتآموزش منابع انسانیمدل تحلیل اهمیت ، عملکردمدل تحلیل اهمیتـ عملکردکیفیتآموزشعملکرد