کلمة المفتاح مدیریت افکار عمومی مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفری زوارکی، مصطفی ؛ رحیمی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (16 صفحة - من 256 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهمشتریمدیریت افکار عمومیمدیریت افکار عمومی مشتریانافکار عمومیاطلاعاتارتباطاتسازمانتبلیغات
-
2.
مؤلف : اکبری وند، نادر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : ملکیان، نازنین ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 243 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیرهبران فکریمدیریت افکار عمومی مشتریانسنجش افکار عمومی مشتریان و امنیت روانی مشتریانمشتریمشتریانبانکمسئولیتمدل