کلمة المفتاح مدیریت دانش سازمانی / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مستمع المقابلة : جوئل کورتزمن ؛ مترجم : سلطان محمدی، مهدی ؛
مجلة:مدیرساز»بهار 1381 - شماره 10 (13 صفحة - من 65 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش سازمانییادگیری سازمانیارتباطات سازمانیفرهنگ سازمانیمدیردانشمدیریتمدیریت دانشمدلفرهنگفکرکار
-
2.
مؤلف : درودی، فریبرز ؛
مجلة:اطلاع شناسی»پاييز و زمستان 1384 - شماره 9 و 10 ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:فنآوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت دانش سازمانیپردازش دانشارتباطات سازمانیاطلاعاتکارکنانارتباطاتدانشفنآوری اطلاعاتمدیریت دانشفنآوری ارتباطات و اطلاعاتفنآوری
-
3.
مؤلف : زوارقی، رسول ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1388 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیسواد اطلاعاتیمدیریت دانش شخصی(پی.کی.ام.)مدیریت دانش سازمانیسرمایۀ معنوی شخصیمدیریت اطلاعات شخصی (پی.آی.ام.)اطلاعاتمدیریت دانش شخصیکارکنانمهارتهای مدیریت دانش شخصیراهبردیسیستم مدیریت دانشفنونمدیریت اطلاعات شخصی
-
4.
مؤلف : میرسپاسی، ناصر ؛ افقهی، بابک ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1391 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیهوش سازمانیتحلیل تطبیقیمدیریت دانش سازمانیکارکناندانشدانشگاه فردوسی مشهددانشگاه شهید بهشتیآموزش
-
5.
مؤلف : دادخواه، سپیده ؛ عاصمی، عاطفه ؛ عابدی، محمدرضا ؛ مشهدی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1397 - شماره 3 ISC (38 صفحة - من 147 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:دانش سازمانیاشتراک دانشمدیریت دانش سازمانیشرکت پالایش نفت اصفهانزیرساخت های سازمانیزیرساخت های فناوری
-
6.
كاتب مسؤول : کوهی، عباس ؛ مؤلف : صبوری، محمد صادق ؛ سمیعی، روح الله ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1397، سال نهم - شماره 1 ISC (25 صفحة - من 403 إلی 427 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانمدیریت دانش سازمانیبانک صادرات استان گلستانمولفههای جغرافیایی
-
7.
مؤلف : کوهی، عباس ؛ سمیعی، روح الله ؛ كاتب مسؤول : صبوری، محمد صادق ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»بهار 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University/ISC (29 صفحة - من 117 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانمدیریت دانش سازمانیرویکرد فرآیند گرابانک صادرات استان گلستان
-
8.
مؤلف : نوروززاده، احد ؛ فقهی فرهمند، ناصر ؛ كاتب مسؤول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1398 - شماره34 التصنيف B (Azad University/ISC (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش سازمانیرهبری کوانتومیمهارت های کوانتومی
-
9.
مؤلف : مرادی، کریم ؛ مرادی، مسعود ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1398 - شماره 8 ISC (11 صفحة - من 73 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشهرداری تهرانمدیریت دانش سازمانیمدیریت ارتباط با مخاطبان
-
10.
مؤلف : قربانی، وحید ؛ شیخ الاسلامی، نادر ؛
مجلة:مدیریت رسانه»دی 1399 - شماره 53 (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش سازمانیشبکه های اجتماعی سازمانیپیاده سازی موفقسازمان های اپراتورهای کشور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- B (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)