کلمة المفتاح مشتریان شرکتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
2.
كاتب مسؤول : نعمتی، حمیدرضا ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 12 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
3.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ روستا، احمد ؛ اراکی تبار، محمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری شرکتیمشتریان شرکتینوع شناسی رفتار