کلمة المفتاح مصرف منزلت گرا / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نیازی، محسن ؛ ذوالفقاری، اکبر ؛ جاویدانی، نیره ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»تابستان 1398 - شماره 73 ISC (33 صفحة - من 63 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفمصرف منزلتگراتشخصپذیریتاثیرپذیری از دیگرانمصرف بدون توجه به نقش
-
2.
مؤلف : عباسی، جواد ؛ پور رضا، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مصرف منزلت گراسن شناختیآگاهی از نام و نشان تجاریحساسیت به قیمتمیانسالتحصیل کرده
-
3.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ افشاری، علی ؛ گودرزی، هوشنگ ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»پاییز 1393 - شماره 8 (10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اجتماعیمصرف منزلت گرا
-
4.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ ذبیح زاده، کاظم ؛ براری، مجتبی ؛
مجلة:زن در توسعه و سیاست»تابستان 1390 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان دختررفتار مصرف کنندهمصرف بی توجه به نقشمصرف منزلت گراالگوهای مصرفیمصرفالگوی مصرفزنان