کلمة المفتاح ملیگرایی مصرفکننده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاهنگیان، بهنام ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 300 إلی 322 )
الکلمات المفتاحية:کشور خاستگاه تولیدشیوهای ورود به بازارهای خارجیمحصولات ترکیبیملی گرایی مصرف کنندهمقاومت اقتصادی مصرف کننده
-
2.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ کایینی، امیرعباس ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1395 - شماره 19 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 215 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی محصول خارجینگرش به محصول خارجیقصد خرید محصول خارجیتصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولیدانزجار مصرفکنندهملیگرایی مصرفکنندهکشور خاستگاه تولیدترکیهمصرفکنندهتصویر ذهنی کشور خاستگاه تولیدملیگراییقصد خرید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)