کلمة المفتاح نشان های تجاری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لطفی، هادی ؛ رحمانی، نسرین ؛ فتحی، امیرعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (7 صفحة - من 103 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:شبیه سازیبرنامه های تبلیغاتینشان های تجاریبازاریابی سنتیفعالیت های الکترونیکیاربازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمغناطیسیمصرفکنندهمحرکمیدان مغناطیسی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |