مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 2 |
مجلة مطالعات مدیریت ترافیک 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : فردذوالفقاری، مرضیه ؛ جاویدان پور، غلامحسین ؛ فتحی، امیرعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (9 صفحة - من 42 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارتباط دهان به دهانتبلیغات دهان به دهاندهان به دهان الکترونیکیارتباطاتبازاریابیمصرفکنندهاطلاعاتمشتری
-
2.
مؤلف : لطفی، هادی ؛ رحمانی، نسرین ؛ فتحی، امیرعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (7 صفحة - من 103 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:شبیه سازیبرنامه های تبلیغاتینشان های تجاریبازاریابی سنتیفعالیت های الکترونیکیاربازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمغناطیسیمصرفکنندهمحرکمیدان مغناطیسی
-
3.
مؤلف : فتحی، امیرعلی ؛ طلوعی، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ترافیک»بهار 1391 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 113 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:حجم ترافیکحمل و نقل جاده ایخودروشماروسایل نقلیهتردداطلاعاتجادهایترافیک