کلمة المفتاح نقاط تماس مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کریم وند، فاطمه ؛ علمی، محمود ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، ندا ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»زمستان 1402 - شماره 73 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 279 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتجربه مشتریسفر مشترینقاط تماس مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : خوشرو، مینا ؛ سلطانی فر، احسان ؛ رنجبر مطلق، فربد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 ، ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 74 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرویکرد کیفیتحلیل مضمون.نقاط تماس مشتریمدل5Aنقشۀ سفر مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : کریمی، احسان ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تعامل انسان و اطلاعات 1 |
مجلة مطالعات فرهنگی و ارتباطات 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |