کلمة المفتاح نوآوری در ارائه خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیات، فاطمه ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ كاتب مسؤول : قلیچ لی، بهروز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 239 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت مشتریمحوریمزیت رقابتی پایدارنوآوری در ارائه خدماتمشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : کعبی، عبدعلی ؛ البوناصر، زیبا ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»زمستان 1401 - شماره 2 (9 صفحة - من 10 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانینوآوری در ارائه خدماتآموزش و پرورش شهر اهواز