کلمة المفتاح هدیه تبلیغاتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
-
2.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ یزدانی، ناصر ؛ مصطفایی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:پیشبرد غیر پولیهدیه تبلیغاتیلذت بخشی محصولنگرش برند ورفتار مصرف کننده