کلمة المفتاح هشتگ / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسلمی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 20 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندههشتگسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
2.
مؤلف : کهوند، محمد ؛ صدری، سعید ؛
مجلة:مبلغان»خرداد و تیر 1401 - شماره 277 (11 صفحة - من 78 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغکاربرانمبلغانشبهاتمحتواسانسوردینیانقلابهشتگ
-
3.
مؤلف : صفری، هادی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی»تابستان 1400، سال چهارم - شماره 15 (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مرکزیتشبکه های اجتماعیگرافتوییترریاضیات کاربردیکاربرانتشخیصهشتگسیاسی
-
4.
كاتب مسؤول : قیومی، مسعود ؛
مجلة:علم زبان»بهار و تابستان 1400 - (ویژه نامه کرونا) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 88 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیهشتگکووید 19ویروس کروناتحلیل محتواییمدلسازی موضوع
-
5.
كاتب مسؤول : حکیم آرا، محمدعلی ؛ مؤلف : ساعی، محمدحسین ؛ ناطقی، امیرحسین ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونتوئیترشبکه های اجتماعی مجازیهشتگبرجسته سازیترندسازی
-
6.
مؤلف : تقی پناهی، فاطمه ؛ نوکاریزی، محسن ؛ دیانی، محمدحسین ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1398 - شماره 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 30 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامفولکسونومیبرچسبگذاری اجتماعیهشتگتحلیل مضمون