کلمة المفتاح هواخواهی هماهنگ برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
2.
مؤلف : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 184 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه