کلمة المفتاح واکنش رفتاری مصرف کننده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
-
2.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : ناصری اشترانی، زهره ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت رفتار مصرفکنندهارزش ادراک شده مصرفکنندهپاسخهای هیجانی مصرفکنندهواکنش رفتاری مصرفکننده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)