کلمة المفتاح پویایی رقابت / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دشتی، جهانگیر ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (21 صفحة - من 65 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:پویایی رقابترویکرد رابطهایبازاریابی رسانههای اجتماعیرفتار مشتریان آنلاین
-
2.
مؤلف : دهقانی، علی ؛
مجلة:مطالعات اقتصادی کاربردی ایران»بهار 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 49 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شدت تبلیغاتپویایی رقابتشدت تحقیقاتداده های تابلویی و روش رگرسیون به ظاهر نامرتبطصنعتیهزینههای تحقیق و توسعهبنگاههامتغیرهای
-
3.
مؤلف : مهدی زاده، مهران ؛
مجلة:راهبرد توسعه»پاییز 1390 - شماره 27 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 125 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:شاخص های رقابت جهانیپویایی رقابتخوشه های صنعتیاندیشه جهانی و رقابت پایدار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)