کلمة المفتاح کسب و کارهای آنلاین / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بررسی های بازرگانی 2
-
1.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 117 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
-
2.
مؤلف : موسی خانی، صادق ؛ صنوبر، ناصر ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریچرخه عمر رابطهکیفیت رابطه آنلاینکسب و کارهای آنلاین