کلمة المفتاح کسب و کار دیجیتال / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حکیم، امین ؛ مؤلف : علی زاده رحیملو، مریم ؛ آذری، غلامرضا ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرید آنلاینکسب و کار دیجیتالرفتار خرید کاربران
-
2.
مؤلف : لطفی، علی ؛ غفوری، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : میرعمادی، سید ایمان ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»زمستان 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 115 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمحتواخلق ارزشصنایع خلاقکسبوکار دیجیتال
-
3.
مؤلف : مهرکام، مهرداد ؛ قائم دانی، مهرانه ؛ كاتب مسؤول : اسدبیگی، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 21 (10 صفحة - من 90 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیفناوری اطلاعاتتجارت الکترونیکسیستمهای اطلاعات مدیریتکسبوکار دیجیتالاطلاعاتسیستم اطلاعات مدیریتMISسیستمکسب و کارهای دیجیتالکارکنان
-
4.
مؤلف : کوشکی جهرمی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 207 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:مدریت منابع انسانیپاندمی ویروس کروناکسب و کار دیجیتالمنابع انسانی دیجیتالشایستگی
-
5.
مؤلف : فرشادگهر، ناصر ؛ ن پشوتنی زاده، هوم ؛ رضایی، احسان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (9 صفحة - من 5489 إلی 5497 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کسب و کار دیجیتال بازاریابی محتوا آمیخته بازاریابی اینترنتی