کلمة المفتاح ١. بازاریابی در رسانه های اجتماعی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ثبوتي، حامد ؛ عبادي، موسي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:١. بازاریابی در رسانه های اجتماعی٢. بازاریابی محتوای دیجیتال٣. کیفیت ارتباط با برند٤. سطح درگیری عاطفی مشتری٥. اینستاگرام٦. برنداطلاعاتارتباطاتبازاریابیرسانههای اجتماعیمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |