کلمة المفتاح advertising credibility / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ كاتب مسؤول : امیریان، امین ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
-
2.
مؤلف : Amini، Parisa ؛ Ebrahimzadehdastjerdi، Reza ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 265 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:Brand attitudemental simulationAdvertising Awarenessadvertising credibility
-
3.
مؤلف : Amini، Parisa ؛ Ebrahimzadehdastjerdi، Reza ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 330 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:Brand attitude advertising credibility advertising awareness