کلمة المفتاح Analytics / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرعرب، علی ؛ اصغری، سید امیر ؛ كاتب مسؤول : میرطاهری، سیده لیلی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 70 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:مدلخلق ارزشکلاندادهتجزیهوتحلیل
-
2.
مؤلف : فکور یوسف آباد، محسن ؛ دل آگاه، میثم ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 1326 إلی 1335 )
الکلمات المفتاحية:کلان دادهها بازاریابی فرصتها تجزیهوتحلیل مزیتها
-
3.
مؤلف : Clyde W. Holsapple ؛ Shih-Hui Hsiao ؛ Ram Pakathc ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اردیبهشت 1397 - شماره 41 (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:social mediaConceptual FrameworkSocial media analyticsAnalyticsBusiness social media analytics