کلمة المفتاح Art marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ولی زاده، مژده ؛ شیرخدایی، میثم ؛ فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 748 إلی 773 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چندمعیارهبازاریابی هنرتبلیغات اینترنتی تئاترروش بهترین ـ بدترین فاصلهایتئاترتبلیغاتوببازاریابیهنرروشپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛ مؤلف : هرندی، عطا<اله ؛ روستایی، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 149 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههای تماشاچیانمدیریت سالنهای نمایشجستجوی فردی و بینفردیفرار فردی و بینفردیبازاریابی هنرهـاتئـاترتئاتربـههــاتماشاچیان
-
3.
مؤلف : یداللهزاده طبری، ناصرعلی ؛ كاتب مسؤول : فلاح، مریم ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 8 (7 صفحة - من 40 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:فروشارزش فرهنگیبازاریابی اجتماعیگالری هنریبازاریابی آثار هنری