کلمة المفتاح Audit Marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خلخالی، مرضیه ؛ علی خانی، رضیه ؛ تقی پوریان، یوسف ؛ كاتب مسؤول : مران جوری، مهدی ؛
مجلة:دانش حسابرسی»تابستان 1401 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 381 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری اخلاقیتعهدحرفهایبازاریابی حسابرسی.
-
2.
كاتب مسؤول : مران جوری، مهدی ؛ مؤلف : خلخالی، مرضیه ؛ علیخانی، راضیه ؛ تقی پور گیلانی، یوسف ؛
مجلة:پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 19 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسابرسیماکیاولیسمجهتگیری اخلاقی
-
3.
مؤلف : موسوی شیری، سید محمود ؛ پهلوان، مریم ؛
مجلة:پیشرفت های حسابداری»پاییز و تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 183 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیحق الزحمه حسـابرسیکیفیت حسابرسیاستقلال حسابرسحسابرسیبازارمشتریفرضیه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)