کلمة المفتاح Based Marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کریمی راد، سهیل ؛ مؤلف : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:هویت سازمانیبازاریابی برند محوراستراتژی رقابتشرکت های دولتی صاحب برند
-
2.
مؤلف : کریمپور، داود ؛ كاتب مسؤول : زارع چاهوکی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 108 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعییافتن کاربرانبازاریابی مبتنی بر تلگرامیافتن جامعه هدف بازاریابانکاربرانگرافاطلاعاتپیشـنهادتلگرامبـهبازاریاب
-
3.
مؤلف : پویا، عابدین ؛ سلطانپناه، هیرش ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : ایراندوست، منصور ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 45 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استان کردستانطبیعت گردینظریه داده بنیادبازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری