کلمة المفتاح Behavioral Competencies / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : فیض، محمد رسول ؛ فقیهی، سیما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مشتریمداریانگیزههای خریدتحریم برندترجیحات مشتریانشایستگیهای رفتاری
-
2.
مؤلف : saber، shaghayegh ؛ afshani، minoo ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (8 صفحة - من 718 إلی 725 )
الکلمات المفتاحية:Expectations Senior Managers Queue Managers Human Resources Behavioral Competencies
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
Brand boycottcustomerCustomer's preferencesExpectationshuman resourcesOriented CulturePurchase motives Queue ManagersSenior Managers
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)