کلمة المفتاح Brand Alliance / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قره، محمدعلی ؛ آنت، زیبب ؛ جمشیدی، امید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتسیستم های برنامه ریزی منابع سازماناستان البرزاداره ورزش و جوانانERP
-
2.
مؤلف : Ullah، Saad ؛ Lei، Shen ؛ Fahed Qureshi، Shahzadah ؛ Haider، Jahanzaib ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2017, Volume 10 - Number 2 التصنيف الف/ISC (19 صفحة - من 365 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:cause-brand allianceCause categoryCause-related marketingProduct categoryBrand AllianceCauseAtt
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 1 |