کلمة المفتاح Brand Cultural Symbolism / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مؤلف : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برنداصالت برندفرهنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)