کلمة المفتاح Brand Dimensions / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندنوآوری سازمانیآگاهی از برندعملکرد برندبازاریابی شبکهایبازاریابیپژوهشمدلپرسشنامهشاخص
-
2.
مؤلف : باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (20 صفحة - من 18 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادابعاد برندتجهیزات پزشکیتصویر ذهنی برندارزش برند