کلمة المفتاح Brand image of Alzahra University / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)