کلمة المفتاح Brand Selection / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عسکری، متین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحة - من 45 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:خرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمدیریت برندمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات
-
2.
مؤلف : دهقان، ارش ؛ نظرپور، سهیلا ؛ گرجی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1399، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبیمارستانبرندانتخاب برنداصالت برند
-
3.
مؤلف : غلامی قاجاری، حسن ؛ كاتب مسؤول : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1399 - شماره 41 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تجهیزات ورزشیانتخاب برندبرند پیروبرند پیشروسردرگمی مشتریان