کلمة المفتاح Branding / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 3
-
1.
مؤلف : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحة - من 1804 إلی 1819 )
الکلمات المفتاحية:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
2.
مؤلف : قاسم نژاد، زینب ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (28 صفحة - من 3131 إلی 3158 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیمقاصد گردشگریخبرگانبرندسازیبازاریابی دیجیتالدیپرسشنامهسوالات
-
3.
مؤلف : احمدوند، سهراب ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 922 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:"برند""برندسازی""رفتار مصرف کننده ""روابط برند مصرف کننده "کدمصرفکنندهکدگذاریمدلراهبردهاتولیدپژوهشمحصولاتمصاحبهها