کلمة المفتاح branding model / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهلی، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : علیدوستی، سیروس ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 134 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 32 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیبرندسازیبرندمدل برندسازی
-
2.
مؤلف : صفایی، زهرا ؛ رجبعلی بگلو، رضا ؛ كاتب مسؤول : خسروی، عبدالرسول ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1399، سال دهم - شماره 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 184 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی در کتابخانههامدل برندسازیمدل ارزش ویژه برند آکرمدل مفهومی برندسازی در کتابخانههاکتابخانهها
-
3.
كاتب مسؤول : حقیقی، دکتر محمد ؛ مؤلف : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 47 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ساختماننظریه داده بنیادبرند سازی شرکتمدل برند سازیبرنـدبرنــدشــرکتهـاشـرکتبـاهــابــابـه