کلمة المفتاح Celebrity credibility / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده امام، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:گواهی شخصیت مشهورریسک مجادلهایاعتبار شخصیت مشهورتناسب شخصیت مشهور یا محصولتصویر نام تجاریگروه مرجع
-
2.
مؤلف : Nafgash، Arash ؛ Amiri Aghdaie، Seyed Fathollah ؛ كاتب مسؤول : Rezaei Dolatabadi، Hossein ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 793 إلی 814 )
الکلمات المفتاحية:CBBECelebrity credibilitycelebrity convergencebrand typequalitative moderator variable
-
3.
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهاعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا